NSK poszukuje Specjalisty ds. obsługi klienta
13 września 2021 Administrator
NSK jest światowym liderem w produkcji łożysk, układów kierowniczych wspomaganych elektrycznie dla przemysłu samochodowego, produktów precyzyjnych i mechatronicznych. Nasze produkty znajdują zastosowanie m. in. w turbinach wiatrowych, obrabiarkach, jak również w pojazdach prawie wszystkich renomowanych producentów samochodów. NSK wywodzi się z Japonii i zatrudnia ponad 30 tys. osób w ponad 30 krajach na całym świecie.
Poszukujemy kandydata z wyższym wykształceniem na stanowisko:
specjalista ds. obsługi klienta
Ref. WAR/01/CSR/0321
Lokalizacja: Kielce
Rekrutacja objęta jest Programem „Dołącz do NSK” (bonus za polecenie)
To praca dla Ciebie, jeśli szukasz stanowiska, na którym możesz rozwijać swoje umiejętności językowe pracując w międzynarodowym środowisku.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Utrzymywanie stałych relacji z klientami, uzgodnienia w zakresie cen, dostępności produktów, dostaw, alternatywnych rozwiązań
- Uzgadnianie z klientami zoptymalizowanego schematu dostaw i rejestrowanie zamówień w systemie
- Współpraca z innymi działami NSK w celu poszukiwania i inicjowania najlepszych rozwiązań dla klientów
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z łańcuchem dostaw
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- Posługujesz się biegle językiem niemieckim oraz angielskim
- Masz doświadczenie w Obsłudze Klienta,
- Posługujesz się oprogramowaniem MS Office
- Cenisz dokładność, systematyczność i lubisz pracować z danymi
Jeśli chcesz do nas dołączyć: |
- Prześlij swoje CV, umieszczając numer referencyjny w tytule, na adres: rekrutacja@nsk.com
- Nie przegap terminu nadsyłania aplikacji: 15 października 2021 r.
- Odwiedź naszą stronę: (nskeurope.pl) i kliknij, aby dowiedzieć się więcej, na temat zaktualizowanej polityki prywatności dla kandydatów do pracy w NSK Europe http://www.nskeurope.pl/odpowiedzialnosc-2221.htm#tab4444