logo firmy Angloville

Koordynator projektów wyjazdowych

Rodzaj oferty: Praca

O firmie:
Lokalizacja: Kielce
Widełki płacowe: 5000-7000 zł/ brutto
umowa: UoP/ B2B

Szukasz pracy, w której każdy dzień przynosi nowe wyzwania, a zarządzanie projektami staje się pasją? Dołącz do Angloville – międzynarodowej organizacji, która zmienia sposób, w jaki świat uczy się języków obcych!

 Kilka słów o Nas…

– Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.

 – Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
  
– Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.

– Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.

– Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.

 – Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
 W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.

Dołącz do nas jako Manager Kadry Wyjazdowej!

Twoja rola będzie kluczowa w koordynowaniu projektów wyjazdowych i rozwijaniu programów językowych.

Zakres obowiązków:
– Zarządzanie projektami wyjazdów językowych, od planowania do realizacji, z uwzględnieniem współpracy z zespołami lokalnymi i międzynarodowymi.
– Nadzór i koordynacja pracy zespołów wyjazdowych w sezonie (kierownicy, wychowawcy).
– Rozwój nowych programów i inicjatyw związanych z wyjazdami edukacyjnymi dla młodzieży i dorosłych.
– Utrzymanie wysokich standardów organizacji i obsługi uczestników programów.
– Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w dynamicznych sytuacjach.
– Organizacja wydarzeń promujących programy językowe i reprezentowanie firmy na branżowych eventach.
– Rekrutacja oraz szkolenie kadry wyjazdowej,
– Koordynacja programów językowych dla dorosłych odbywających się w ciągu roku (ok. 5 w roku)

Wymagania:
– Doświadczenia w zarządzaniu projektami lub zespołami – mile widziane w turystyce, edukacji lub organizacji wydarzeń.
– Umiejętności planowania i realizacji działań projektowych, w tym zarządzania dokumentacją.
– Wzorowych zdolności organizacyjnych oraz proaktywnego podejścia do wyzwań.
– Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (praca w języku polskim i angielskim).
– Dyspozycyjności i gotowości do wyjazdów w delegacje.
– Umiejętności negocjacyjnych i radzenia sobie w sytuacjach wymagających szybkich decyzji.
– Wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: pedagogika, zarządzanie, turystyka).
– Doświadczenie na stanowisku kierownika/ wychowawcy wypoczynku

Oferujemy:
– Pełną samodzielność na zajmowanym stanowisku;
– Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
– Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju;
– Możliwość wyjazdów na obozy Angloville w roli Koordynatora obozu (otoczenie native speakerów cały czas, poprawa zdolności komunikacyjnych w j. angielskim)
– Praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
– Comiesięczne spotkania integracyjne
– Zniżki na usługi platformy językowej
– Dodatkowy budżet szkoleniowy
– Dodatkowa opieka medyczna oraz karta Multisport
– Praca w młodym, kreatywnym i międzynarodowym zespole;
– Nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!

Ilość stanowisk: 1

Lokalizacja miejsca pracy: Kielce

Dodatkowe informacje:

Termin ważności oferty: 2025-01-12
Email kontaktowy: rekrutacja@angloville.pl
Telefon kontaktowy: +48791120924