Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rodzaj oferty: Praca

O firmie:
GoWork.pl jest uznawany za jedną z najprężniej rozwijających się firm rekrutacyjnych i szkoleniowych w Polsce. Posiada oddziały w największych miastach takich jak: Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Lublin i Katowice. Od czasu powstania w 1990 roku portal nieustannie się doskonali i zmienia się na korzyść Klientów i Użytkowników. Każda z usług tworzona jest i oferowana zgodnie z tym przesłaniem – ma być przede wszystkim wsparciem dla pracodawców – służyć skutecznej rekrutacji i budowaniu pozytywnego wizerunku. Dzięki takiemu podejściu portal GoWork.pl jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych serwisów w Polsce.
https://www.gowork.pl

Zakres obowiązków:
Komunikowanie się z klientami za pomocą telefonu i poczty elektronicznej

Regularne informowanie klientów na temat postępu realizacji umów

Zapewnianie wysokich standardów obsługi klienta

Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami

Reprezentowanie firmy zgodnie z przyjętymi standardami

Wymagania:
Otwartość i zaangażowanie – nie wymagamy doświadczenia zawodowego

Umiejętność budowania dobrych relacji z innymi

Dobra znajomość pakietu Microsoft Office

Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:
Wynagrodzenie: 4000 – 6000 zł / m-c

Stabilne zatrudnienie – stała pensja oraz przejrzysty system premiowy

Elastyczna forma zatrudnienia: Umowa o pracę, B2B

Możliwość rozwoju i awansu w firmie

Prywatną opiekę medyczną

Wsparcie w dalszym rozwoju zawodowym – kursy i szkolenia

Pracę w poszanowaniu work-life balance

Ilość stanowisk: 1

Lokalizacja miejsca pracy: Warszawa

Termin ważności oferty: 2023-10-01
Email kontaktowy: lukasz.stanek@gowork.pl