Manager kadry wyjazdowej

Manager kadry wyjazdowej

Rodzaj oferty: Praca

Lokalizacja: Kielce
Widełki płacowe: 5000-7000 zł/ brutto

Dołącz do najbardziej międzynarodowej firmy w Kielcach!

 Kilka słów o Nas…
– Angloville należymy do grupy podmiotów będących liderem rynku edukacji językowej w Polsce i Europie Centralnej oraz jest jednym z największych w Europie organizatorów wyjazdowych kursów języka angielskiego.
– Wraz z siostrzaną firmą znajdujemy się w grupie 50 najszybciej rosnących firm w Europie wg. Financial Times 2022.
–  Dzięki Naszej innowacyjnej metodzie, zmieniamy to, jak świat uczy się języków obcych.
– Uczy się z nami już ponad 30 000 osób rocznie (offline i online) a Naszymi klientami są m.in. firmy Fortune 500, łącznie z osobami z pierwszych stron gazet, a także tysiące wspaniałych osób indywidualnych.
– Angloville oraz Nasza formuła nauki, została doceniona nie tylko przez Naszych klientów ale również przez media. Pisano o Nas m.in:  Forbes, the Lonely Planet, Gazeta.pl , Puls Biznesu, Money.pl, inne.
– Działamy na 8 rynkach europejskich oraz posiadamy swoje biura w Azji i RPA.
 W Naszym zespole znajduje się ponad 10 narodowości z całego świata.
Szukamy, osób gotowych na pełne zaangażowanie w powierzane im zadania, wychodzących z inicjatywą oraz kreatywnych podejściem do swojej pracy.

 Dołącz do Naszego Teamu!

Zakres obowiązków:
Czym będziesz się zajmować:
(praca w języku polskim i angielskim)

– Rekrutacja oraz szkolenie kadry wyjazdowej,
– W sezonie wyjazdowym nadzór oraz koordynacja pracy zespołu (wychowawcy, kierownicy), pomoc w rozwiązywaniu problemów,
– Koordynacja programów językowych dla dorosłych odbywających się w ciągu roku (ok. 5 w roku)
– Reprezentowanie firmy
Opieka nad grupą uczestników
Wsparcie w innych pracach organizacyjnych

Wymagania:
Czego od Ciebie oczekujemy:

– Doświadczenie na stanowisku kierownika/ wychowawcy wypoczynku
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
– Umiejętności odnalezienia się w sytuacjach wymagających natychmiastowego działania
– Wzorowe zdolności organizacyjne oraz samodzielność w działaniach
– Umiejętności negocjacyjne
– Dyspozycyjności i możliwości wyjazdów w delegacje
– Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie- praca w języku polskim i angielskim
– wyższe wykształcenie o profilu: Pedagogika

Oferujemy:
Korzyści pracy w Angloville:

– Pełną samodzielność na zajmowanym stanowisku;
– Stabilność zatrudnienia- Umowa o pracę,
– Możliwość zdobycia doświadczenia i rozwoju;
– Możliwość wyjazdów na obozy Angloville w roli Koordynatora obozu (otoczenie native speakerów cały czas, poprawa zdolności komunikacyjnych w j. angielskim)
– Praca w centrum Kielc z łatwym dojazdem
– Comiesięczne spotkania integracyjne
– Zniżki na usługi platformy językowej
– Dodatkowy budżet szkoleniowy
– Dodatkowa opieka medyczna
– Praca w młodym, kreatywnym i międzynarodowym zespole;
– Nieszablonowe podejście do pracy- Twój głos zawsze ma znaczenie!

Jeśli jesteś pewny/(a), że to wyzwanie właśnie dla Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@angloville.pl dołączając klauzulę

Ilość stanowisk: 1

Lokalizacja miejsca pracy: Kielce

Termin ważności oferty: 2023-03-09
Email kontaktowy: k.kaczmarczyk@angloville.com