Młodszy specjalisty ds. wsparcia IT

Znasz biegle język niemiecki? Masz doświadczenie w pracy na service desku? Na oba pytania odpowiadasz twierdząco? Jeśli tak – dołącz do naszego zespołu IT Operations, który jest odpowiedzialny za realizację zadań i projektów w obszarze utrzymania stanowisk roboczych i urządzeń mobilnych, serwerów, systemów operacyjnych, sieci, baz danych i aplikacji!

Poszukujemy specjalistów gotowych do realizacji zadań na I linii wsparcia, w trybie zdalnym lub z dowolnego biura Sii. W zależności od Twojego doświadczenia, preferencji co do formy zatrudnienia, rodzajów zadań oraz oczekiwań finansowych, gwarantujemy możliwości dalszego rozwoju!

Zadania:

Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
Poznanie mechanizmów monitoringu i analizy infrastruktury IT
Realizowanie zadań zgodnie z międzynarodowymi standardami świadczenia usług informatycznych ITIL, PRINCE2, ISO 9000, ISO 27000
Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego

Umiejętności:

Minimum pół roku doświadczenia w dziale wsparcia technicznego IT
Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów, preferowany profil informatyczny
Znajomość budowy sprzętu komputerowego oraz podstawowych elementów konfiguracji
Znajomość systemu MS Windows, MS Outlook, Skype, Lync oraz funkcji programów MS Word, MS Excel
Praktyczna znajomość usługi MS Active Directory
Umiejętności interpersonalne (komunikacja, otwartość, empatia)
Dobra organizacja własnej pracy

Adres e-mail, na który można przesłać CV: recruitment-ssc@sii.pl