Telbridge Sp. z o.o. – Telefoniczna obsługa stałych klientów
13 stycznia 2023 AdministratorTelefoniczna obsługa stałych klientów!
Elastyczny grafik – nawet 20h/tyg.
W kilku słowach o nas:
Jesteśmy przedsiębiorstwem z 18-letnim doświadczeniem w działalności contact center. Posiadamy aż 6 oddziałów w całej Polsce i zatrudniamy ponad 1500 pracowników. Zajmujemy się telefoniczną obsługą Klientów znanych i cenionych na rynku firm z branży telekomunikacyjnej, ubezpieczeniowej i bankowej.
Nie wymagamy doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku- wiemy, że gdzieś trzeba je zdobyć.
Twoje zadania:
• telefoniczna obsługa naszych stałych klientów,
• przedstawianie oferty i dbanie o dobre relacje z klientami.
Poznaj nasz zespół i stań się jego częścią.
Jako pierwsze poznasz dziewczyny z Działu Rekrutacji – Agata lub Sylwia opowiedzą Ci o specyfikacji pracy konsultanta oraz o warunkach zatrudnienia i benefitach.
Przychodząc na szkolenie, na Recepcji, poznasz Agnieszkę, która przywita Cię w firmie i poinformuje Trenera o Twoim przybyciu.
Trener – to osoba, która wprowadzi Cię w świat rozmów telefonicznych. Przekaże wiedzę teoretyczną i poćwiczy praktykę. Pod jego okiem odbędziesz swoje pierwsze rozmowy, a w kolejnych dniach będzie wspierał Cię w pracy swoją obecnością na sali.
Pracę na sali będzie nadzorował Dział Realizacji – Szef Zespołu i Team Leaderzy to Twoi skrzydłowi, którzy pomogą podczas rozmowy, odpowiedzą na pytania i pomogą Ci w każdym problemie.
Zespół – to wszyscy konsultanci pracujący na projekcie. Pomocne, sympatyczne, wesołe osoby, które będziesz miał szansę poznać.
Parę słów o pracy u nas:
• stawka za każdą godzinę pracy 22,80 zł brutto w oparciu o umowę zlecenie,
• realne do wypracowania premie, stanowiące satysfakcjonującą część wynagrodzenia,
• bonus 500 zł za każdą poleconą osobę do współpracy z nami,
• elastyczny czas pracy – praca po 4, 6 lub 8 godzin dziennie między pon. – pt. 8-20 i 2 sob. 9-15,
• karta MultiSport PLUS na preferencyjnych warunkach,
• częste konkursy z atrakcyjnymi nagrodami,
• realna ścieżka awansu w strukturze firmy,
• możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, który trwa około 3 miesiące,
Nasze oczekiwania:
• ukończony 18 rok życia,
• znajomości obsługi komputera,
• zaangażowanie i otwarty umysł
• gotowość do pracy stacjonarnej w oddziale w Kielcach
Wykorzystaj szansę – stań się częścią naszego Zespołu i zdobądź umiejętności oraz kompetencje, które pozwolą Ci być konkurencyjnym na rynku pracy.
Odwiedź nas na Facebooku Telbridge Kielce lub Instagramie telbridge.kielce
Chcesz nas poznać osobiście? – Aplikuj! kielce@telbridge.pl
Prosimy o umieszczenie klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Telbridge Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w ul. Zagnańska 49, 25 – 528 Kielce w celach rekrutacyjnych i wykorzystanie mojego numeru kontaktowego i adresu e-mail do w/w celu. Pełna wersja klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie www.telbridge.pl.”