Cersanit ogłasza rekrutację na stanowisko Audytor wewnętrzny
30 września 2021 AdministratorCERSANIT S.A.
ogłasza rekrutację na stanowisko:
AUDYTOR WEWNĘTRZNY
Miejsce pracy: Kielce
Twój zakres obowiązków:
- Prowadzenie działań audytowych w spółkach Grupy Kapitałowej (weryfikacja funkcjonowania wewnętrznych procedur, procesów itp.) w celu usprawnienia działalności biznesowej.
- Analiza danych (finansowych, operacyjnych, sprzedażowych itp.) oraz analiza przebiegu procesów.
- Wskazywanie oraz analizowanie kluczowych ryzyk i zagrożeń oraz przygotowywanie planu zarządzania ryzykiem.
- Przygotowywanie raportów, zaleceń po-audytowych, prowadzenie prezentacji podsumowujących.
- Bieżąca współpraca ze spółkami o różnym profilu biznesowym oraz pracownikami na wszystkich szczeblach organizacji.
Nasze wymagania:
- Chcesz rozwijać się w obszarze audytu i poznawać różne branże/kultury organizacyjne.
- Wyróżnia Cię znajomość zasad rachunkowości i zasad kontroli wewnętrznej.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
- Znasz MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
- Posiadasz prawo jazdy kat. B oraz jesteś gotowy/a do delegacji służbowych (Polska i zagranica).
- Masz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki ekonomiczne).
- Bardzo dobrze organizujesz sobie pracę własną i potrafisz pracować pod presją czasu.
- Posiadasz prawo jazdy kat. B oraz gotowość do delegacji służbowej.
- Doświadczenia na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
W zamian oferujemy:
- Możliwość współtworzenia procesów w firmie o zasięgu międzynarodowym.
- Pełne wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
- Możliwość uczenia się od ekspertów w swojej dziedzinie.
- Jasny, oparty o cele system premiowy.
- Pakiet sportowy, pakiet medyczny i ubezpieczenia grupowe na preferencyjnych warunkach.
- Dofinansowanie do świat i wypoczynku.
- Możliwość nauki języków obcych w godzinach pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: rekrutacja@cersanit.com z dopisaną nazwą stanowiska. Termin wysyłania aplikacji mija 10.10.2021.