budynek ośrodka adopcyjnego

Specjalista (terapeuta integracji sensorycznej)

Ogłoszenie Nr 002.ROPS.2.2025 o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

Jednostka     Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach, IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce

Oferowane stanowisko    Specjalista (terapeuta integracji sensorycznej)

Komórka organizacyjna    Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej

Oddział/Wieloosobowe stanowisko*             Świętokrzyski Ośrodek Adopcyjny

Data ogłoszenia naboru   03.01.2025

Termin składania dokumentów       13.01.2025

Ilość etatów     1 etat

Wymiar czasu pracy          1/2 wymiaru czasu pracy

Wymagania związane
ze stanowiskiem        Wymagania niezbędne – konieczne do podjęcia pracy na stanowisku:

  • spełnienie wymagań zawartych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
  • wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym
    i nauce na kierunku psychologia;
  • spełnienie wymagań określonych w art.159 ust.1 pkt 1-6 i ust.2 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej :

Osobą pracującą w ośrodku adopcyjnym, zajmującą się prowadzeniem procedur przysposobienia lub przygotowaniem osób zgłaszających gotowość
do przysposobienia dziecka może być osoba, która:

  1. posiada tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny:
  • na kierunku psychologia, pedagogika, nauki o rodzinie lub prawo,

albo

  • na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi
    w zakresie psychologii, pedagogiki lub nauk o rodzinie,
  1. posiada co najmniej roczne doświadczenie w zakresie pracy z dzieckiem
    lub rodziną,
  2. nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
  3. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek
    w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
  4. nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
  • znajomość obowiązujących aktów prawnych:
  1. ustawy o samorządzie województwa,
  2. ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  3. ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
  4. ustawy Kodeks Rodzinny i Opiekuńczy,
  5. ustawy Kodeks Postępowania Cywilnego,
  6. Statut Województwa Świętokrzyskiego.

 

  1. Wymagania dodatkowe – pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku:
  • udokumentowane ukończone szkolenia, kursy oraz inne form dokształcania uzupełniające posiadane doświadczenie i wiedzę specjalistyczną z zakresu integracji sensorycznej.
    1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku   Prowadzenie zajęć dla dzieci z zakresu terapii integracji sensorycznej.
    2. Sporządzanie raportu o postępach dziecka.
    3. Sporządzanie na wniosek rodziców/opiekuna prawnego opinii dot. oceny dziecka.
    4. Promowanie idei adopcji poprzez podejmowanie współpracy z pracownikami oddziału
      w organizowanych wydarzeniach i/lub innych oferowanych formach wsparcia, warsztatach, szkoleniach dla dzieci i dorosłych.
  1. Informacja
    o warunkach pracy na stanowisku Praca w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.
  2. Na stanowisku pracy wymagana jest:
  3. odporność na stres,
  4. umiejętność:
  • podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
  • pracy pod presją czasu,
  • pracy w zespole,
  • prowadzenia właściwej organizacji pracy,
  1. obowiązkowość i odpowiedzialność za wykonaną pracę,
  2. komunikatywność, zdolności interpersonalne,
  3. efektywność w działaniu,
  4. znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Microsoft Office i obsługi urządzeń biurowych.

Dodatkowe informacje**    W miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Świętokrzyskiego
w Kielcach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, przekroczył 6%.

W związku z powyższym nie ma zastosowania zasada pierwszeństwa w zatrudnieniu
na stanowisku urzędniczym określona w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych

  1. Wymagane dokumenty   List motywacyjny i CV.
  2. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
  3. Kopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające zatrudnienie, np. zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu w okresie od… do… (dokument umowy
    o pracę, powołania
    nie jest potwierdzeniem okresu zatrudnienia).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia,
    o których mowa w wymaganiach związanych ze stanowiskiem.

Ponadto wymagane są poniższe dokumenty – wyłącznie wg wzorów zawartych
w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego na stronie internetowej
http://bip.sejmik.kielce.pl w zakładce PRACA W URZĘDZIE à DOKUMENTY DO POBRANIA PRZY NABORZE NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE:

  1. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  2. Klauzula informacyjna (art. 13 RODO).
  3. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  5. Lista sprawdzająca.

Dodatkowe niezbędne oświadczenia:

  1. Kandydat oświadcza wyłącznie według załączonego wzoru, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona, oraz nie dotyczy go obowiązek alimentacyjny.
  2. Kandydat oświadcza wyłącznie według załączonego wzoru, że nie figuruję w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym i nie został skazany prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne.

 

Wszystkie oświadczenia, list motywacyjny, CV, kwestionariusz osobowy oraz lista sprawdzająca zaznaczeniem dokumentów załączonych, powinny być własnoręcznie podpisane (także w przypadku przekazania ich za pośrednictwem platformy ePUAP), pod rygorem nieuzyskania pozytywnej oceny formalnej.

Wszystkie dokumenty przedkładane w naborze przez kandydata muszą być sporządzone
w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie, a dokumenty wydane w języku obcym powinny być przetłumaczone przez tłumacza przysięgłego.

Miejsce i termin składania dokumentów                 Wymagane dokumenty (z oznaczeniem nadawcy) należy:

  • składać w zamkniętych kopertach do dnia 13 stycznia 2025 r. do godz. 15.30 w Kancelarii Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego, (budynek C2), IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce

lub przesłać pocztą do dnia 13 stycznia 2025 r. – (decyduje data wpływu do urzędu na adres: Departament Organizacyjny i Kadr (Oddział Kadr i Rozwoju Zawodowego) Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, IX Wieków Kielc 325-516 Kielce

lub przesłać na adres do doręczeń elektronicznych (ADE) (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 13 stycznia 2025 r. do godz. 15.30    AE:PL-57494-35550-GDUUU-22     

lub przesłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej urzędu na platformie ePUAP (podpisane certyfikatem kwalifikowanym lub profilem zaufanym): do dnia 13 stycznia 2025 r. do godz. 15.30 Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego /3h680wewfh/SkrytkaESP

z dopiskiem:

Dotyczy naboru Nr 002.ROPS.2.2025 na stanowisko specjalista (terapeuta integracji sensorycznej) w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej”

Dodatkowe informacje pod nr tel. 41 395 16 58

  1. Uwagi  Dokumenty, które wpłyną do urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci, których dokumenty nie spełniają wymagań formalnych, nie będą powiadamiani o dalszym toku naboru.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w BIP na stronie internetowej http://bip.sejmik.kielce.pl oraz na tablicy informacyjnej urzędu.
  4. Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku naboru zostaną dołączone
    do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
  5. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane, za ich zgodą, na zasadach określonych w odrębnych przepisach.
  6. W przypadku unieważnienia naboru, złożone dokumenty kandydatów są wydawane
    ich nadawcom albo komisyjnie niszczone po upływie miesiąca od daty unieważnienia naboru.

 

*) niepotrzebne skreślić;

**) dotyczy wyłącznie naboru na stanowiska urzędnicze.

oswiadczenie – władza rodzicielska

oswiadczenie – RSPTS