Firma EFEKTUM praca dla osób z niepełnosprawnością

 

Praca dla Osób z Niepełnosprawnością

 

Call Center/ Back Office

Lokalizacja: cała Polska.                                                                                                                                                

Miejsce pracy:  telepraca (miejsce zamieszkania)

 

Firma EFEKTUM WOJCIECH NADEJCZYK S.K.A poszukuje osób zainteresowanych pracą w dziale Call Center/Back Office na stanowisku Konsultant d/s  obsługi klienta – infolinia połączeń przychodzących firmy ubezpieczeniowej UNIQA + indeksacja danych ubezpieczeniowych w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych.

 

Zakres obowiązków:

  • Odbieranie telefonu od klienta Informowanie klienta zgodnie z ogólnym schematem rozmowy o zgłoszeniu.
  • Przełączanie klienta na inną linię.
  • Identyfikacja klienta po numerze PESEL, numerze szkody.
  • Umiejętność wykorzystania narzędzia – zaawansowany Excel – do wyszukania numeru szkody po zmiennej podanej przez klienta, po numerze PESEL, wyszukanie najbliższego warsztatu naprawczego            i wysłanie klientowi linka z nazwą.
  • Zapisanie informacji podanych przez klienta w e-mailu, tabelce lub systemie.
  • Szybkie czytanie e-maili i ich rozdział zgodnie z instrukcją – np. maile z prośbą o zarejestrowanie szkody, maile z pytaniem o status szkody – i przesyłanie ich na inną skrzynkę, oznaczanie.
  • Wypełnianie formularza zgłoszenia szkody z danych dostępnych w e-mailu lub z innych zapisanych danych.
  • Wypełnianie z klientem formularza zgłoszenia szkody – pomoc klientowi w jego w wypełnieniu, słuchanie tego, co mówi klient i wpisywaniu danych za klienta.
  • Proste czynności likwidacyjne, wysyłka pism, czasami indeksacja dokumentów.
  • Zmienna praca – czyli czasami pisanie, czasami odbieranie telefonów, itp.

 

 

Profil pracownika – wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center.
  • Umiejętność prowadzenia rozmowy z klientemP Podzielność uwagi – słuchanie i wypełnianie formularza szkody.
  • Praca od Pon.- Pt. – 7 godz. w przedziale godz. 8:00-16:30
  • Odporność na stres
  • Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Excel, Word.
  • Wykształcenie minimalne: średnie.
  • Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (znacznym lub umiarkowanym)

 

WŁASNY KOMPUTER do Pracy

Powierzone zadania będą wykonywane na sprzęcie firmowym.

 

 Minimalne wymagania techniczne: 

– prędkość Internetu (pobieranie) 20 Mb/s

– prędkość Internetu (wysyłanie) 10 Mb/s

– Internet stacjonarny (telewizja kablowa, łącze telefoniczne, światłowód)

– słuchawki USB

Oferujemy:

– umowa o pracę

– pełny wymiar czasu pracy

– 1-3 miesięcy – okres próbny, docelowo czas nieokreślony

– wsparcie koordynatora projektu

– pracę w miłej atmosferze

– wynagrodzenie 2800 zł brutto

 

CV i orzeczenie prosimy przesłać na adres mailowy rekrutacja@efektum.pl  lub  poprzez formularz kontaktowy http://efektum.pl/rekrutacja 

Prosimy o dodanie aktualnej formułki klauzuli na dole w CV, ponieważ jego brak skutkuje rezygnacją  z procesu rekrutacyjnego:

 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.