NSK poszukuje Specjalisty ds. obsługi klienta

 

NSK jest światowym liderem w produkcji łożysk, układów kierowniczych wspomaganych elektrycznie dla przemysłu samochodowego, produktów precyzyjnych i mechatronicznych. Nasze produkty znajdują zastosowanie m. in. w turbinach wiatrowych, obrabiarkach, jak również w pojazdach prawie wszystkich renomowanych producentów samochodów. NSK wywodzi się z Japonii i zatrudnia ponad 30 tys. osób w ponad 30 krajach na całym świecie.

 

Poszukujemy kandydata z wyższym wykształceniem na stanowisko:

specjalista ds. obsługi klienta

Ref. WAR/01/CSR/0321

Lokalizacja: Kielce

Rekrutacja objęta jest Programem „Dołącz do NSK” (bonus za polecenie)

To praca dla Ciebie, jeśli szukasz stanowiska, na którym możesz rozwijać swoje umiejętności językowe pracując w międzynarodowym środowisku.

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Utrzymywanie stałych relacji z klientami, uzgodnienia w zakresie cen, dostępności produktów, dostaw, alternatywnych rozwiązań
  • Uzgadnianie z klientami zoptymalizowanego schematu dostaw i rejestrowanie zamówień w systemie
  • Współpraca z innymi działami NSK w celu poszukiwania i inicjowania najlepszych rozwiązań dla klientów
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych z łańcuchem dostaw

 

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • Posługujesz się biegle językiem niemieckim oraz angielskim
  • Masz doświadczenie w Obsłudze Klienta,
  • Posługujesz się oprogramowaniem MS Office
  • Cenisz dokładność, systematyczność i lubisz pracować z danymi

 

Jeśli chcesz do nas dołączyć:
  • Prześlij swoje CV, umieszczając numer referencyjny w tytule, na adres: rekrutacja@nsk.com
  • Nie przegap terminu nadsyłania aplikacji: 15 października 2021 r.
  • Odwiedź naszą stronę: (nskeurope.pl) i kliknij, aby dowiedzieć się więcej, na temat zaktualizowanej polityki prywatności dla kandydatów do pracy w NSK Europe http://www.nskeurope.pl/odpowiedzialnosc-2221.htm#tab4444