Amazon Poland poszukuje pracownika Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Nazwa stanowiska: Pracownik Działu Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Rodzaj umowy: 3-miesięczny okres próbny + 9-miesięczna umowa tymczasowa, 40 godzin tygodniowo.
Lokalizacja: Wirtualna, Polska (praca z domu)
Wynagrodzenie: 32,25 zł za godzinę + bonus językowy (833,00 zł miesięcznie) + dodatek za pracę w domu (100,00 zł miesięcznie)

Nasza misją w Amazon jest stać się najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie a nasz wielokrotnie nagradzany Dział Wysyłki i Dostawy Amazon (SDS) jest kluczem do osiągnięcia tego celu. Robimy wszystko, co w naszej mocy dla naszych klientów, z tego czerpiemy naszą energię i dlatego przekonasz się, że tutaj podchodzimy do rzeczy inaczej. Nie zostaniesz poproszony o czytanie ze scenariusza lub nauczenie się dialogu na pamięć. Zamiast tego, zapewnimy Ci szkolenie potrzebne do rozwiązywania problemów naszych klientów. Wprowadzisz swoją własną osobowość do każdej rozmowy z klientem i zapewnisz wyjątkowe wsparcie, które nasi klienci uwielbiają.
Czym będziesz się zajmować jako pracownik Działu Obsługi Klienta?
Jako pracownik (SDS) Amazon, Twoim głównym celem będzie zapewnienie satysfakcjonującej dostawy poprzez wspieranie klientów, kierowców, nadawców oraz naszych partnerów świadczących usługi logistyczne. Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych niemieckojęzycznych klientów, odpowiadając na ich pytania przez telefon, czat oraz email. Będziesz również korzystać z różnorodnych narzędzi, aby wyszukać i zastosować odpowiednie rozwiązania w czasie rzeczywistym a dzięki temu wspomagać przepływ informacji między uczestnikami procesu dostawy i efektywnie komunikować się z naszymi klientami. Twoim obowiązkiem będzie także zbieranie informacji, by zapobiec potencjalnym problemom, które mają wpływ na doświadczenia klientów oraz jakość dostaw.
Jak będzie wyglądać Twój tydzień pracy?
Ta rola wymaga pracy w zmiennych godzinach, aby dopasować się do potrzeb naszych klientów. Będziesz pracować na zmiany dzienne, a Twój tydzień pracy to minimum 40 godzin, 5×8 godzin. Aby sprostać wymaganiom naszych klientów, opracowujemy harmonogramy w oparciu o różne schematy zmian w godzinach pracy od 6 rano do północy, od poniedziałku do niedzieli. Być może będziesz pracować także w święta. Więcej informacji o grafiku dowiesz się przed rozpoczęciem pracy.
Jakie umiejętności będą Ci potrzebne?
• Minimalny wiek: 18 lat
• Uprawnienie do wykonywanie pracy w Polsce
• Biegła znajomość języka niemieckiego oraz polskiego zarówno w mowie, jak i w piśmie (co najmniej na poziomie B2),
• Doświadczenie w obsłudze komputera
• Możliwość pracy od 6 rano do północy, od poniedziałku do niedzieli
• Gotowość do pracy w systemie zmianowym (zmiany poranne, popołudniowe, wieczorne, weekendy i godziny dodatkowe, w zależności od potrzeb)
• Cichy pokój lub miejsce pracy z biurkiem i krzesłem
• Ze strony technicznej – łącze DSL (LAN) lub LTE o prędkości co najmniej12 Mb/s (nie WIFI)
Jakie mocne strony ze sobą wniesiesz?
• Pracowitość, elokwentność i dbałość o szczegóły
• Zdolność szybkiej nauki i radzenia sobie ze zmianami
• Wielozadaniowość w pełnym energii środowisku
• Sposób pracy przyjazny i zorientowany na klienta w każdej sytuacji

Co otrzymasz w zamian?
Jedną ze wspaniałych rzeczy związanych z dołączeniem do Działu Obsługi Klienta Amazon jest to, że nie potrzebujesz wcześniejszego doświadczenia w obsłudze klienta. Gdy dołączysz, przejdziesz szkolenie i otrzymasz kompletny pakiet wyposażenia. Dodatkowo oferujemy szereg korzyści, w tym:
• Opieka medyczna LUX MED
• Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
• Ubezpieczenie na życie i od niezdolności do pracy w Aviva
• Dodatek za prace z domu
• Możliwości kształcenia i rozwoju
• Pakiet Multisport

Jeśli ta rola brzmi jak dla Ciebie, kliknij w poniższy link, aby rozpocząć proces aplikacyjny!

https://amazon.force.com/BBJobDetails?reqid=a0R4U00000KvLUMUA3

Proces aplikacji trwa około 1-2 godziny, w tym czasie musisz wypełnić zgłoszenie oraz testy, które ocenią Twoje dopasowanie na stanowisko. Aby proces przebiegł jak najsprawniej, zalecamy korzystanie z laptopa/komputera stacjonarnego. Po zakończeniu każdego etapu będziesz mieć możliwość zapisania wniosku i powrotu do niego, jeśli to konieczne, ale zdecydowanie zalecamy, aby zakończyć cały proces za pierwszym razem, jeśli jest to możliwe. Ponieważ rola jest dwujęzyczna (polsko/niemiecka), poprosimy Cię również o wykonanie testu językowego w kolejnych etapach.

Jeśli przejdziesz pomyślnie przez proces rekrutacji, skontaktujemy się z Tobą, aby poinformować Cię o kolejnych krokach!

Amazon jest pracodawcą równych szans. Wierzymy, że zatrudnianie zróżnicowanej kadry pracowniczej jest podstawą naszego sukcesu. Podejmujemy decyzje rekrutacyjne w oparciu o Twoje doświadczenie i umiejętności. Cenimy Twoją pasję do odkrywania, tworzenia, upraszczania i budowania.

Ochrona Twojej prywatności i bezpieczeństwo Twoich danych jest od dawna najwyższym priorytetem dla firmy Amazon. Prosimy zapoznać się z naszą Informacją o ochronie prywatności, aby dowiedzieć się więcej o tym, w jaki sposób gromadzimy, wykorzystujemy i przekazujemy dane osobowe naszych kandydatów.

Skip to content